onsdag 9 januari 2019

Aktiepub 31 januari


Nästa aktiepub blir torsdag den 31 januari kl 18 på Sue Ellen här i Stockholm, Tulegatan 17.

Vi får hoppas på gott deltagande trots oklar konjunktur. Kvällarna brukar vara mycket trevliga och det är en "skön mix" av nyare och mer rutinerade investerare. Många olika investeringsstilar är representerade och jag hoppas alltid särskilt på nytillskott till den lilla men växande "globala hörnan" av lokalen.

35 platser är bokade och skriv något i kommentarsfältet så har du en plats. Hoppas vi ses!

Obs! Denna gång är det internationella matveckan och de har ett specialerbjudande via bookatableDe som vill ha det bokar där själva, men skriv också här i kommentarsfältet att du kommer.

36 kommentarer:

  1. Äntligen igen, jag kommer som vanligt!
    /Martin

    SvaraRadera
  2. Totalt 20 anmälda nu (även via Twitter etc) men finns fortfarande 15 platser kvar

    SvaraRadera
  3. Fan att man bor i "fel" stad för det här. Annars hade jag såklart kommit! Hoppas ni får en kul kväll och jag räknar med att få läsa om allt här på bloggen efteråt ;).

    Aktiepappa - en blogg om ekonomi och aktier

    SvaraRadera
  4. Hej,

    jag deltar gärna. Ny och okunnig men intresserad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen! Ingen fara, räcker om man är intresserad!

      Radera
  5. Kommer gärna.

    /Oscar

    SvaraRadera
  6. 33 anmälningar hittills. Tar emot 40 anmälningar som max. (brukar bli visst bortfall). Kul med stort intresse denna gång!

    SvaraRadera
  7. Hänger gärna på.

    /Miguel

    SvaraRadera
  8. Kommer gärna igen.

    Magnus

    SvaraRadera
  9. Kommer, 2 personer.

    Mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kommer inte ändå pga sjukdom. Hoppas kunna komma nästa gång.

      Mvh

      Radera
  10. Nu är det fullt till detta tillfälle.

    Om någon ångrar sin anmälan, säg till så att jag andra kan anmäla i så fall.

    SvaraRadera
  11. Kommer gärna förbi om du har plats ikväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta att jag missade att svara. Hoppas du kan nästa gång. Generellt kan man räkna med några avhopp men vi var nästan 40 denna gång!

      Radera