onsdag 15 augusti 2018

Aktiepub 6 september


Nästa aktiepub blir torsdag 6 september kl 18 på Sue Ellen i Stockholm, Tulegatan 17. Kanske borde man testa något annat ställe för att variera, men det blir en annan gång.

Många investeringsstilar brukar vara representerade och en och annan bloggare finns nog på plats. Upplägget är enkelt: vi snackar i små grupper, och dricker öl, vin eller andra drycker. Förutom ekonomi kommer det säkert också dryftas några ord om det stundande valet (oundvikligt).

Skriv något i kommentarsfältet så har du en plats. 35 platser är bokade, hoppas de fylls! Välkommen!

45 kommentarer:

  1. Count me in!
    P.S. Om du undrar vem i allsin dar som har läst din blogg från Dubai och Maldiverna så är det undertecknad som får erkänna sig skyldig på den punkten! D.S.

    Mvh,
    Simon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen! Haha, då vet jag det och lät som en spännande resa!

      Radera
  2. Kommer gärna!
    Mvh,
    Niclas

    SvaraRadera
  3. Jag kommer. Det blir första gången för mig, låter trevligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kristoffer, heter jag, förresten.

      Radera
    2. Välkommen, hoppas du gillar aktiepuben!

      Radera
  4. Svar
    1. Hej, måste tyvärr avboka då jag blir tvungen att jobba istället

      Radera
    2. Synd, men tack för att du sa till!

      Radera
  5. 15 anmälda hittills totalt.

    SvaraRadera
  6. Jag kommer som vanligt,
    Mvh
    Martin N

    SvaraRadera
  7. Hej Gustav! Jag kommer gärna igen. Kanske hänger Mia på också.

    Magnus

    SvaraRadera
  8. Hej Gustav!
    Hänger gärna på.

    /Miguel

    SvaraRadera
  9. Jag försöker kika in som vanligt!
    /Fredrik

    SvaraRadera
  10. 23 anmälda, så platser kvar!

    SvaraRadera
  11. Det var trevligt första gången så jag kommer igen /Mattiad

    SvaraRadera
  12. Jag kommer också gärna.

    Vänliga hälsningar,
    Tomas Normark

    SvaraRadera
  13. Jag kommer gärna.

    // Pontus

    SvaraRadera
  14. Jag kommer! Behöver några att gagga om aktier med

    SvaraRadera
  15. Nu är vi ca 35, men jag kan ta emot 5 anmälningar till, bara att några är i baren!

    SvaraRadera
  16. Jag kommer gärna om det fortfarande finns någon plats kvar!

    Viktor

    SvaraRadera
  17. Tar gärna en plats!

    SvaraRadera
  18. Jag hugger gärna en barplats också om det inte är helt fullt redan.

    SvaraRadera
  19. Svar
    1. Välkommen! Hörde med stället så vi har plats för ca 40 pers.

      Radera
  20. Finns det en plats kvar? / Petter

    SvaraRadera
  21. Kommer gärna om det finns plats kvar! /Oskar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fixar det, kan bli trångt men det går bra!

      Radera