fredag 20 oktober 2017

Aktiepub 9 november


Nästa aktiepub blir torsdag 9 november kl 18 på Sue Ellen, Tulegatan 17.

Det var verkligen trevligt senast med många spännande diskussioner och besökare. Testar nu köra något oftare och ser om det finns intresse för det. Konceptet är som vanligt att ett gäng aktieintresserade samlas och snackar investeringar och allt möjligt annat samtidigt som man dricker öl, vin eller något alkoholfritt.

35 platser är bokade och jag hoppas de fylls. Välkommen med din anmälan genom att skriva något i kommentarsfältet.

36 kommentarer:

  1. Jag vill boka sex platser till mig och mina vänner! Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkomna, jag bokar upp sex platser!

      Radera
  2. Med anmälningar via Twitter är totalt 12 platser bokade.

    SvaraRadera
  3. Tittar gärna förbi igen! /Gustaf

    SvaraRadera
  4. Jag kommer gärna
    Winston Håkanson

    SvaraRadera
  5. Tack för att du ordnar Gustav. Jag kommer gärna/Safette

    SvaraRadera
  6. Tack för senast Gustav och alla andra som var där. Det var så kul att lära känna er och jag hade en trevlig kväll! Jag bokar gärna 2 platser.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra och instämmer! Bokar upp två platser!

      Radera
  7. Hej!
    Kommer gärna förbi.

    /Miguel

    SvaraRadera
  8. Hej Gustav! Jag och min man, Andreas kommer gärna om det finns två platser kvar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör det, välkomna, bokar upp två platser!

      Radera
  9. Hej Gustav, fick förhinder senast men nu ska det bli av om det finns två platser för mig och min fru Mia.

    Hälsningar,
    Magnus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkomna, bokar upp två platser! Hoppas det funkar denna gång :)

      Radera
  10. Boka en plats till mig!
    /Larsa

    SvaraRadera
  11. 28 anmälda totalt, men jag tar emot 40 anmälningar, så 12 kvar.

    SvaraRadera
  12. Tack för att du ordnar detta regelbundet Gustav, jag kommer gärna denna gång oxå!

    SvaraRadera
  13. 33 anmälda nu, tar emot 40 anmälningar.

    SvaraRadera
  14. Jag kommer gärna!
    /Klas

    SvaraRadera
  15. Hej Gustav! Finns det en plats kvar till mig? /Kalle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, men nu är sista plats tagen, om det inte blir avhopp!

      40 anmälda nu.

      Radera
  16. Det blir fullsatt nu på torsdag!

    En praktisk detalj för er som ska dit är att stället helst inte vill att man beställer mat där (det kan inte garanteras, vi är ju många som dyker upp samtidigt). Om man vill vara garanterad att äta där kan man kontakta dem och boka bord separat.

    SvaraRadera
  17. Jag trodde jag hade skrivit här innan men jag måste avboka tyvärr då det strular med barnvakt:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var 2 platser. Ursäkta för sent återbud. Hoppas ni får en trevlig kväll!

      Radera
    2. Ingen fara, hoppas du kan nästa gång!

      Radera
  18. hej, då det blev en plats ledig kommer gärna jag istället.
    /Fredrik

    SvaraRadera