söndag 30 juli 2017

Aktiepub 23 augusti


Nästa aktiepub blir onsdag 23 augusti kl 18 på Sue Ellen. Adressen är Tulegatan 17 i Stockholm.

25 platser är bokade och jag hoppas de fylls. Konceptet är som vanligt att ett gäng aktieintresserade samlas och snackar investeringar och allt möjligt annat samtidigt som man dricker öl, vin eller något alkoholfritt.

Har för övrigt gjort några affärer i sommar, bland annat sålt Premier Marketing och köpt två nya bolag, men mer om det sen!

Välkommen att anmäla dig här i kommentarsfältet!

42 kommentarer:

  1. Svar
    1. Välkommen, du har en plats!

      Radera
  2. Svar
    1. Välkommen, du har en plats!

      Radera
  3. Efter ett uppehåll så tänkte jag dyka upp där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt välkommen! Bra med comeback!

      Radera
    2. ja just det! en assistent måste också anmälas för säkerhets skull. :-)

      Radera
  4. Hej
    Vill anmäla mej själv och maken
    Riitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkomna, jag bokar upp två platser!

      Radera
  5. Svar
    1. Välkommen, du har en plats!

      Radera
  6. Jag hade gärna joinat, men vi är tyvärr bortresta till 24/8. Säg till nästa gång du kör! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att du missar, hoppas du kan nästa gång!

      Radera
  7. Tja Gurra boka plats åt mig och Jocke �� / Tommy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Två platser bokade, välkomna!

      Radera
  8. Hallå!
    Hittade nyligen till din sida, så jag kommer gärna :)
    /Niklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, du har en plats! Hoppas du gillar bloggen!

      Radera
  9. Jag bokar gärna en plats!
    //Mats

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, du har en plats!

      Radera
  10. Reservera en till mig tack! :)

    Mvh Patrick

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, du har en plats!

      Radera
  11. 13 anmälda hittills så många platser kvar.

    SvaraRadera
  12. Same procedure :) /Fredrik B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, du har en plats!

      Radera
  13. Hejsan! Bokar gärna en plats. /Kalle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, du har en plats!

      Radera
  14. Tjena, jag bokar gärna en plats.
    /Simon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, du har en plats!

      Radera
  15. Tjena Gustav,
    Jag kommer gärna förbi för första gången.
    /Erik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen! Hoppas du kommer gilla konceptet!

      Radera
  16. Simon Adolfsson14 augusti 2017 15:39

    Jag kommer väldigt gärna.
    Simon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, du har en plats!

      Radera
  17. Hej Gustav!
    Hänger gärna på.

    /Miguel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, bokar upp en plats!

      Radera
  18. Hej Gustav.
    Jag har börjat få upp mitt intresse för aktier och kommer gärna.
    Mvh
    Love

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, bokar upp en plats!

      Radera
  19. 21 pers anmälda, några platser kvar.

    SvaraRadera
  20. Svar
    1. Välkommen, du har en plats!

      Radera
  21. Hej, jag kommer gärna om det fortfarande finns plats!

    /Marwin

    SvaraRadera